2016年3月18日 星期五

Fancl 膠原蛋白 的迷思?



______________________________

!!更新!! 2016.3.30

飲完左一盒Tense Up 同兩星期膠原蛋白粉。包膠。

話說Tense Up效果真係好好,方便好飲效果快!

之後諗住平平地沖膠原蛋白粉保持效果

點知,至少飲左一至兩星期,先見到Tense Up令皮膚滑一滑的效果

仲要唔太明顯。

之後去日本會狂入Tense Up,會試下兩款隔日飲的效果~

____________________________________________________________

邁入中女年紀,係時候會研究做FACIAL,食營養產品

兩三年前,都會食下膠原蛋白jelly(開BLOG第一篇文已經有寫)

但始終唔夠恒心,因為食營養品要長期食用先最見效。



最近除左沉迷雪花秀,仲沉迷緊Fancl Supplement 

Facnl 除左落妝油、洗面粉我自己係一直用開之外,仲有膠原蛋白同維他命我都開始食緊


Fancl有幾款膠原蛋白補充劑 ,一開始想入手都幾迷茫,不過都有少少心得想分享下



1. Tense up (玻璃樽版。劉心悠狂賣個款) 
2. HTC 膠原蛋白。粉 (日本有售,香港暫未有得買)

3. HTC 膠原蛋白。丸 (香港有得買)

4. 美時。營養。丸 (香港有得買)

其實一開始我都好亂,有太多款,唔知由邊款開始

之後會開始由膠原蛋白含量比較,之後就會比較其他含量

(為左簡單解釋,我都由日本FANCL官網睇左營養含量,做個簡單比較)


其實之前都有去過FANCL香港門市查詢過以我呢個中女年紀,食乜先好?

咁BA姐姐梗係SALE我食最貴既TENSE UP啦!
(咁我當然又係耳仔軟咁買左)

但比較過之後,就發現HTC膠原蛋白粉最抵


1. 較高含量嘅膠原蛋白:2600mg

2. 有維他命C(幫助膠原蛋白吸收):100mg

3. 有蘋果多酚(可抗氧化及減少油脂吸收):10mg

4. 對比其他產品,呢款係最多膠原蛋白含量而又最抵


食後感:
TENSE UP

呢款係最方便,又好飲(橙味又香又甜~),但價錢太貴;托返屋企又嫌重~囉~~

不負我荷包既付出,效果係超~快~~!!!!!!
未飲完一盒(10支裝),大概三四日左右,全身皮膚已經係超~~滑~~~!!!!!
10支飲完後,毛孔會明顯細左少少(如果有人話零毛孔實呃你!)
上妝唔使講係前所未有咁貼!!

但~呢~虎紋改善就無咁明顯~~


HTC膠原蛋白。粉

講真,要溝甜少少既野,先接受到~(溝水仲難飲。。媽呀~~~~~~)

因為係有少少味,唔識點形容。。。(魚膠個種腥味?)

不過呢款係我飲完TENSE UP先開始飲~

希望KEEP住TENSE UP個效果~ 又唔使咁貴~

留意!沖膠原蛋白粉,不能用熱水,盡量晚飯後飲用!!!
留意!沖膠原蛋白粉,不能用熱水,盡量晚飯後飲用!!!
留意!沖膠原蛋白粉,不能用熱水,盡量晚飯後飲用!!!

(因為很重要,所以要講三次~) (笑)

因為熱水破壞維他命C,影響膠原蛋白吸收~

晚上服用亦可幫助吸收膠原蛋白;同時亦因為太多營養,有機會令人好眼訓~



最後,如果經濟afford到,我係絶對建議飲TENSE UP
否則,可以試下兩者隔住黎飲,又平又達到效果~


利申:只有HTC膠原蛋白粉於小妹IG店有售


沒有留言:

張貼留言