2017年1月27日 星期五

第一次。占卜。周法緣

(此文並唔係推薦大家迷信。純粹分享經驗。世事應憑自己努力爭取)
[[29/1/2017 繼續更新。]]
近排迷上睇一個風水師博客。呢位同平時傳統風水師唔一樣。

大部份文章都比人感覺上唔係一直推銷自己
而係透過占卜個案,分享不同客人故事。
(好鍾意佢分享個案,好似又識到一個人咁。寫出前因,道出後果)

就係寫得唔hard sell.. 特別想知佢實力有幾強。

睇左全個博客(你就知我幾迷呢個博客!記住係迷博客唔係迷風水)
呢位師傅經常見到客人上黎就已經講左一半客人背景
又!!呢位師傅又好鍾意用電話號碼占卜
同時。又盛傳就係佢為梁游佈奇門陣而當選議員
(其實我都唔知係乜。總之係風水陣一種)
(呢位師傅係Facebook 自爆。網友推測的)
亦因爲呢件事。更加令我好好奇佢勁到咩程度
所以上星期我膽粗粗去左預約占卜。

******

到左占卜個日。我準時上到去。。
環境比我想像中。。簡陋

上到去個陣。師傅仲見緊客。
坐係外面睇住周星星電影。一路等一路好緊張唔知問乜好
(因為我以爲占卜只能問一事。.而其實我又無乜特別要問)

「小姐。可以入黎啦!」

終於到我啦!
*******

入到去,師傳問我想占卜乜野。基於我太怕醜,而且的確未諗定問乜,一時之間無答到。
「電話號碼幾多?」「哦~問感情。」
唔。。。我想問轉工,得唔得?
「無問題~」

「之前有無睇過?」 
無呀。

「有人介紹?」   
唔係。

我係睇你blog.個陣爛左個銀包,想睇下買咩款好。

「嘩~無人睇好耐啦喎。」
但好睇過你facebook喎

「寫blog有心機呀嘛。」
Facebook同blog都係你親自寫架?

「梗係啦!!」
我都係鍾意你寫blog多D。

*******
師傳無即刻幫我起卦,只係睇左個電話號碼,第一時間就話
「而家個男仔唔要得。」
之後繼續講。。(我唔太記得佢講係上司定屋企人,不過都中晒)
「師傅,其實呢個電話號碼用左兩個月都無,我有另一個電話號碼。。。。」

「之前有個男仔差唔多同你可以埋尾,不過就分開左。。」 (中左)
*******

「我想問轉工。」
「即係你揾到工,想問轉唔轉得過?」
「未揾架,問定先咋~」
「咁應該問而家份工留唔留得過!兩條問題黎架喎。」
OK。。。。

之後師傅就開始幫我起卦。
 
大概計算一大輪,我都唔知佢計乜。只係覺得好神奇,我一路睇,一路笑。
「你咁笑,會阻到我計。。。萬一講少左,你唔著數咋。」
OK~哈~其實我覺得好好奇。你咁計。
 
師傅一路答,一路拎張牌出黎,好似塔羅牌咁。我又懷疑左,又笑返。
「其實呢D牌,就好似幼稚園學生字咁。俾客人容易D明我講乜。」

「繼續留係度,捱下,可能要俾人屈,俾人拉落水。
 過左之後,先有機會升職。」
我應該要升啦。哼!同我同年資舊同事都高我一級。

「咁你而家咩位先?」
最低級個個。。。。。

「唔係喎。我睇到,你之後會升得都,幾高。」
唉。咁幾時先有得升?
「過左夏天,至少過左四月先。」
「到時先考慮轉工。」
咁衰?
「個個人都係咁架啦。」
啱既~要出埋bonus呀嘛~
「咁遲先出?」

「仲有無嘢問?」
又靜左。。。。。
*******

師傅,我。。想問感情運。
「邊日出世呀。」
「最快要2018年喎。」
下。。。咁耐。
「就算而家有得拍,都會2018年散。」
下。。。咁我唔拍啦。

「拿,我講你真命天子條件,你諗諗身邊有無呢D人。」
師傅講左三個條件,但身邊都無人命中。
「定係你唔知咋?無同人咁熟。」
好難問人屋企事喎。。。。。。

算啦,我都係問其他啦。反正都要散。

*******

師傅,2016年我真係好黑仔,究竟有咩方法可以改善下?
例如咩number?咩顏色?

「其實你上年唔算黑喎。。我有客仲黑過你。。」
唔係呢。上年我每個月都要使一大筆錢,又壞電話又壞電腦又整牙。。。。
「好正常咋喎」
唔係呢。真係好黑。。。。

「跟住我呢三個方法,第一個就轉工見工前做,第二第三個要即刻做!」
「記住!!第一個方法唔可以即刻做,要見工前先做。我有個客做完,接左單大佣案,
仲即刻加左幾萬人工。」
OK。。
咁電話號碼呢?可以點改?
師傅望一望個鐘
「再問,要另計。」

OK,我走先啦~

「發達記住睇住呢度。」
師傅,你一早發左達啦?咁多人幫襯你。
「邊係呢,唔夠交租呀。」

*******
離開左之後,我都乖乖地跟左師傅方法簡單佈陣。首先要周圍買野。
其實只係好簡單擺下。仲要唔係咩風水野。擺完都唔覺。正合我心意。

大概半年後,我會再更新一次。去証明師傅準唔準。
佈陣掂唔掂。
因為睇過咁多人寫,但只會寫問卦,但結局多數都無寫出黎.
(至少中期報告都寫下啦)

希望幫到各位迷途小綿羊~
最後,祝大家雞年事事順利,身體健康,一世幸福快樂!

6 則留言:

  1. hi你好, 我是路過的, 可以分享一下"中期報告"嗎? :)

    回覆刪除
    回覆
    1. 可以呀~ 遲D得閒會寫文同大家分享!!

      刪除
  2. 回覆
    1. 寫左啦, 可以參考下
      https://beautymellee.blogspot.com/2017/11/blog-post.html

      刪除