2017年10月15日 星期日

我的假期開始了。一

正確黎講,都仲未算係假期。因為星期六及日本身都係假期唔使額外請假。

咁其實我係聽日(星期一)開始連放一星期假期,行內人叫Block Leave/ Compliance Leave。

我公司的Block Leave只規定五日,有D公司就十日(即兩個星期)。

意義大致都一樣:令員工消失一段較長時間(而非一至兩日假期),該員工的習常工作由其他組員處理;如該員工有任何瞞著公司的交易/問題,都顯而易見。
背後個句,你老細想係你長假揾人熟習你工作唔怕無左你唔得!(good,真係keep到一句內。。。。)

咁啱見到莊逸希放compliance leave (which is 10days ok?),有感而發(係醒起)要寫返篇文。
莊逸希 facebook
(well,, 而家仲有人睇葉朗程?)

***********************

第一日假期

去左BBQ。去左會所用煤氣爐燒。
當我地一行十個以為用燒烤叉慢慢燒傾下計個陣,原來只係揾一兩個人係煤氣爐煮幾味就搞掂。
成件事係一大班人坐係度等食,燒野食個條友都係個一兩個。

咁我覺得不如揾個工人幫手一直燒就算。同埋炭燒真係香好多囉~

第二日假期

放假先黎打風。。。。。。。。。。。。。。。。。。

沒有留言:

張貼留言