2019年5月23日 星期四

做瑜珈拉傷意外保險包唔包? - 自行休養定睇醫生?

話說每次想寫長篇BLOG都係因為有意外發生
(例如之前整爆牙, 呢篇文到而家都一直收到EMAIL問我醫生名)
今次, 係呀, 我又出事啦
2019年, 未過半年我已經拉傷左兩次
(如果無興趣睇我受傷過程, 可以拉到最底睇 Q&A)
(照舊, 有問題email我: beautymellee@gmail.com)
(又或者最快係Facebook inbox我)

第一次拉傷:自行休養
2019年2月
上瑜珈堂時, 由於一對二, 瑜珈老師想幫我地拉深少少
個陣就係做一字馬拉得太深; "啪"一聲, 
我成個跳起左!! 大腿內側痛到不得了 
個刻我都未知驚, 都繼續上堂, 只係做唔到前彎
落堂個陣, 瑜珈老師只係淡淡然咁講拉傷好正常
返屋企拉下筋好快好返
可惜, 個陣我相信瑜珈老師所講自己拉下筋鬆下
大概一個禮拜, 大腿內側先無咁痛
一個月後先上到瑜珈堂
直到而家, 三個月後, 仲未做到一字馬, 拉深少少後大腿都會赤赤痛
                   
第二次拉傷:
睇醫生
2019年5月
係屋企跟住coffee youtube 練下腹肌
做做下side plank, 膊頭突然勁痛
呢次又即刻坐返起身, 諗住鬆下膊頭做下stretching應該無乜事
可惜, 到我準備訓覺就知呢次堅大獲
膊頭條筋拉傷, 扯到頸部條筋
由準備訓落床, 訓落床, 同係床想轉一下身
呢三個咁基本的動作都扯到條筋, 痛到好似條筋就黎裂開
成晚我訓到幾秒, 又痛醒, 訓下又醒下
個晚我真係諗住就死, 成晚google睇下拉傷筋會點
         
       
首先一定係discuss
1. https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=26540894
"肌肉拉傷唞咗半年都未好點算好?"
"有無e生可推介,不停拉筋無用,睇物理治療針疚又無用,網球又無用.睇過幾個醫生,個個都只比冬青膏我想有好e生,成年做五到gym,不停洗錢睇垃圾e生好痛苦求幫助"

2. https://www.discuss.com.hk/viewthread.php?tid=25734249 
"做gym不幸受傷"
"拉傷筋腱照MRI,你知道照一次MRI要幾錢嗎??"
     
               
諗起呢次實手尾長, 好彩諗起有買意外保險, 又再Google
「意外受傷」的定義為純粹及直接因意外、外來、暴力及肉眼可見因素,並於身體上有明確可見瘀痕或傷口,而非任何其他原因或任何疾病、病症、身體機能逐漸退化或精神損耗引致的身體損傷。
嘩, 我睇到呢句已經心知不妙, 我做運動拉筋整傷意外保險包唔包?
驚到我臨入診所見醫生都諗住實破財, 實使幾皮野
最後, 睇完醫生, 俾左$320, 一晚好返晒
我明白當人受傷會好無安全感, 咁就算睇醫生都唔係下一秒的事,
係受傷到睇醫生之間, 總會GOOGLE睇下其他人會點處理
最記得受傷個晚係諗如果重傷就大大穫, 傷到頸唔係小事, 而且年紀大手尾長
同埋我未試過傷到訓唔到覺; 平時整傷都唔會咁
諗住上網睇下肌肉拉傷意外保險保唔保
又發覺每個人都有唔同講法, 又無人寫返事後報告
又或者個個都係求其自行搽按摩膏, 幾個月好唔返先睇醫生, 個堆人多數出晒大事
大吉利是講句, 今次好返唔知有無後遺, 但至少而家好返D, 將來後遺機會就細
             
              
肌肉拉傷 - 治療 Q&A
    
(以下意見只屬個人經驗, 如有問題請聯絡相關專業人士)
            
Q1. 肌肉拉傷之後, 應該點做?
A1. 咁都視乎拉傷得輕定重, 如果痛到影響你生活, 例如我係完全訓唔到覺, 建議立即睇醫生
Q2. 咁即時搽返muscle cooling gel/ 酸痛貼 會唔會好D?
A2. 涼一陣令你忘記痛楚, 但好快又痛返
Q3. 食得止痛藥掛?
A3. 我個陣醒唔起可以食, 醫生都問點解咁痛唔食

Q4. 咁睇中醫定西醫?
A4. 西醫, 至少即時痛症會減輕; 中醫, 例如針灸 都未必即時好得返 (大佬聽日要返工架)!
Q5. 上網見肌肉拉傷唔係咁易claim到意外保險?
A5. 無錯, 原則上只要係意外受傷保險都會包
        不過同醫生講都要有技巧; 
        一來, 唔好話自己唔小心, 因為呢個根本係意外
        (我同醫生強調我做左幾年瑜珈, 呢個係基本動作, 我都唔明點會拉傷 - 事實係咁)
        第二, 同醫生講要收據用黎Claim意外保險, 聽佢講用咩字眼, 
        當日佢都好醒話 "sport injury", 只要收據有 accident / injury 一般都可以claim
Q6. 就算有保險, 係咪都要去左普通科先轉介專科?
A6. 絶對唔使, 直踩去專科都得; 不過我覺得首先俾家庭醫生睇睇好D
Q7. 如果食完藥都好唔返, 咁點算?
A7. 轉介去物理治療, (當然如果重要撕裂, 可能要睇骨科)

Q8. 嘩, 物理治療要做幾次喎, 條數好cum計???
A8. 意外保險包埋, 但留意係計每次意外, 我個份係每次賠USD3000, 
       咁每次物理治療都幾百至千幾; 照埋個MRI (如需要) 大概幾千, 都使唔晒舊錢
       放心將你個人交比醫生
Q9. 醫生俾左咩藥俾你?
A9. 都係止痛藥, 按摩膏, 同埋...安眠藥 
       (醫生話我份人太緊張, 肌肉一直扯住先訓唔到, 唔係因為痛喎....................)
Q10. 咁你幾耐好返?
A10. 一晚
       (我仲好記得醫生叫我食一晚藥, 無事就停得藥, 我"下"左聲)
Q11. 其實係咪本身唔重傷先咁易醫好?
A11. 個晚我係痛到貼近死亡, 行步路都chok到個膊頭/頸/腦 , 返工只可以睇到一個mon,
         唔可以向前向後向左向右望, 行路都要勁慢; 我估算做幾傷
Q12. 點解咁易咁快好得返?
A12. 盡早求醫, 多D休息; 
         以我為例, 有睇醫生整傷膊頭筋位, 一日食藥搽膏好返; 
         大腿內側筋位係受傷三個月後都未好返, 到而家拉深少少都會一直痛落去.
         我最後悔係點解當時唔睇醫生; 而家就算睇返都唔會完成康復 
Q13. 最後, 點解你要寫呢篇文, 你做保險架?
A13. 就係唔係做保險, 唔熟保險, 所以先寫呢篇文, 勸大家盡快睇醫生, 減低後患.
        
Q14. 真係最後, 你睇邊位醫生?
A14. 照舊email, 或者最快一定係 facebook inbox我; 
         呢位西醫我由細睇到大, 除左傷風感冒醫得麻麻地, 其餘奇難雜症都係一兩日好返
         (有2018年3月我整傷眼/ 皮膚敏感幾個月好唔返/ 返工壓力大到即場喊/ 女人病) 
         提返呢位醫生多人睇到不得了, 九至五以外時間, 你預等醫生一粒鐘, 等藥半粒鐘
最後最後, 希望各位身體健康!! 

沒有留言:

張貼留言