2014年8月19日 星期二

2014 夏天。我的化妝袋


好鍾意睇到女仔分享用緊咩化妝袋、化妝品,一大袋唔知放咩,神神秘秘咁。
以上呢個係我最近用緊的化妝袋,入面放d咩?


  1. Ted Baker化妝包(購自ASOS,HKD 224)

    趁特價先捨得買,不過個角位好<吉>手;同埋因為係硬膠袋,所以好唔flexible;
    硬塞d野落去都拉唔到拉鏈。袋咁少野其實都好滿啦,唔可以再放太大件野。
                                      
  2. Bourjois blush, Rose dor (購自ASOS,HKD 90)

    又係趁特價買,屈臣氏原價HKD 110左右;但我等唔到屈臣氏特價啦。(狂笑中)
    Bourjois 的胭脂有香水味,香香地用落心情會好左。

    呢隻有少少閃粉,但唔會太誇張,不過唔持久。好多人都話個掃唔好用,我就覺得無問題。
    另外,ASOS成日都有Bourjois特價(又或者有時全單七折/ 八折);
    因為ASOS免運費,大家可以去左屈臣氏試色之後先買。
                                       
  3. Fairy Drop 睫毛液 - 金色版(購自莎莎,約HKD 120)
    本身用開粉紅金版,所以諗住買埋金色試下,點知出左事

    首先,用左一兩個鐘,睫毛液已經甩到眼肚一撻撻;
    仲有,我用左唔夠一個月,支睫毛液已經乾乾地,睇黎唔使三個月已經可以掉得;
    第三,完全無纖長效果,搽幾多次都係咁,仲要好易搽到一舊舊。
    強烈建議買粉紅色版,review可以下
                                      
  4. Shiseido 睫毛夾 (購自莎莎,約HKD 80-100)

    用開KOJI睫毛夾,但用耐左佢粒的膠經常甩出黎,唯有買過新,貪新鮮就買左呢個夾。
    最初都唔鐘意呢隻夾,夾得好唔自然;不!過!之後我試下三段夾睫毛法(即係睫毛根、睫毛中間同睫毛尾段);
    本來只夾到L字型的睫毛,而家好輕易咁夾得好hiu,仲可以一下夾得晒所有睫毛。
    當然,睫毛夾係人夾人既;大家眼的弧形唔可能係一樣,所以呢款啱我,未必啱你。
                                      
  5. Too cool for school 課後底妝午餐盒(購自專門店,HKD 220;原來卓悅有水貨賣,HKD 110)

    貪佢有光影、遮瑕兼粉底,一盒搞掂晒。不過用左咁耐,我係無掂過光影同遮瑕。
    個樽好易漏bb cream,仲好易爆左樽。。。。

    買個陣BA話得一隻色,我覺得呢隻白左d,同埋無BA講得咁水潤,因為我最後都要搽LOTION溝返。
    又係之前用開個隻用晒兼無貨(blending bb cream),用晒先買同牌子lunch box。
    下面呢隻blending bb cream先夠保濕,因為有一半係保濕成份,絶對唔使再溝lotion。

                                       
  6. Etude House 眉筆(購自專門店,約HKD 30)

    眉筆連刷,HKD 30絶對物超所值!去卓悅買一支刷都呢個價啦!
                                      
  7. Body Shop Powder Brush (購自專門店,約HKD 120)
    買左好幾年啦,無甩毛又唔吉面;雖然都幾貴,但用咁耐都無事,覺得好抵用。
    最緊要無左支柄,易於收藏!平時有柄的掃要另外放,好麻煩。
     
  8. Too Cool For School - Get ready dual primer   (購自專門店,買滿二百蚊以HKD 30換購)

    無試過單用,只會用黎溝BB CREAM;因為本身BB CREAM都夠遮毛孔。
    買完先覺得又貴又唔抵,同埋無特別用途。(始終我唔鍾意搽太多野上面)
                                        
  9. Sofina Primavista Ange 粉餅(購自台灣屈臣氏,約HKD 100)
    只係買左補充裝,無買粉盒,因為平時好少補妝,又唔會拎出街。
    呢個我當碎粉定妝用,用Body Shop Powder Brush掃上,會貼d同薄d。
點解無遮瑕膏、眼線筆、眼影?
因為呢個係平時化淡妝的化妝袋。。。。。。(大笑中)
如果睫毛夾得好、搽得好,對眼已經夠神,唔使再加其他野;而BB cream又夠遮到瑕;
呢d裝備都夠晒化淡妝~
同埋我用大部分眼線筆都會化開、甩晒,所以好少畫內外眼線。

如果有街去,要化好睇少少的妝,我會用另一個化妝袋。下次可以再分享。

聲明 : 以上產品全為自購,所有評價純粹個人感受,只供參考。產品正確成份及買賣地點以官方網站為準。

沒有留言:

張貼留言