2014年8月13日 星期三

聲波洗面機。Clarisonic Mia 2。分享購買前及使用後心得。

用左Clarisonic Mia 2已經半年有多,仲要係日日用個隻,應該都夠資格講下心得啦掛。(偷笑中...)

購買前的迷思....
  1. 幾時買 ? 邊到買 ? 幾多錢 ? 
    2013年12月尾,IFC Lane crawford (IFC 少強國人,BA先得閒理你)。個陣買係HKD 13XX

    (截止2014年8月,Clarisonic官網標價$1400)
                                                                                                                                                       
  2. 點解去專門店買? 水貨平幾舊水喎!!?
    朋友係水貨店買Mia 1 (HKD9XX, 早我半年買),有一次保養,但要寄部機返美國搞。
    我爬過文,有D網友話美國個邊唔認有得咁整水貨。(係真係假就唔知)
    即係咁,部野千幾蚊,壞左又無得整都幾肉赤,自問經常整爛野,個三百幾蚊換兩年保養,識計數既你應該覺得值得掛?
                                                                                                                                                            
  3. 個陣有Mia 1, Mia 2, Plus, Aria 呢四款,點解唔買最新款? 又唔買PLUS(清潔全身個款)?
    Mia 1: 個款太舊,得一個速度,如果唔啱FEEL就晒錢
    Aria  :  最新款又輕D同再貴D;三個轉速,好似用唔著;USB充電就晒鬼氣,我有幾可去旅行/ 公幹;
    Plus  : well... 身體磨沙就乖乖地留比身體磨膏做啦;仲有,支野咁重,揸住震足三分鐘,身為LADY既你地,根本無法忍受沖涼好似做緊GYM咁辛苦。
    所以,論功能、價錢,最後我買左MIA2。唔算太新太舊,轉速有快有慢,啱晒有時爆瘡既我。
                                                                                                                                                     
  4. 點解要買Clarisonic ? 仲有OLAY, Neutrogena, PoBling ........... (下刪幾千個牌子)
    第一. 個陣好出名;講得出的洗面機,大部份都係抄佢功能,咁點解要買雜嘜唔買本身出名個款?
    第二. 2013年12月尾,飽受暗瘡之苦,無論幾早訓幾努力保濕,D暗瘡謝晒好快又會生返
    第三. 我係考慮左至少半年時間,同時見証住朋友皮膚好轉左,又睇晒網上comment,個陣又afford得起,所以先買。
                                                                                                                                                          
用左半年後....
  1. 老老實實,暗瘡、黑頭、暗粒係咪無晒先!?
    話無晒個個肯定呃你。
    暗瘡,我肯定係少左好多。當時我左臉右臉額頭下巴都會爆幾粒,而家每個方位只會爆一兩粒,雖則我近排左臉狂爆瘡... (利申,夜訓麥記辣野一直長伴著我)
    黑頭,一樣咁多
    暗粒,本身好少有,唔覺有多有少過。
                                                                                                                                                          
  2. 網上話用完會爆暗瘡、敏感,咁你有無先 ?
    第一個月,我係狂爆暗瘡,比之前爆得更厲害。第二個月開始爆少左,到第三個月再少D D,最好係第四、五個月,完全無瘡 。隨後幾個月都會爆幾粒瘡,但好快會謝。
    有另一位朋友係我介紹下都有買呢部機,但因為佢係極敏感肌,用左兩日就狂爆瘡兼敏感,最後當然退錢啦。(呢位朋友係專門店買,所以先有得退,水貨鋪有無得退就唔知)

    (截自官網,部機有問題,30日內可以refund。係退錢! 唔係換款)
    所以,洗面機唔係人人都啱用,詳情睇以下條新聞:

    濕疹暗瘡 忌「洗面神器」


    http://hk.apple.nextmedia.com/news/art/20140508/18713016
                                                                                                                                                        
  3. 係咪要成日換刷頭 ? 一個刷頭用幾耐 ? 要幾多錢 ?
    BA話三個月換一次;我就見到D刷毛殘晒,先會即刻換;通常四至五個月就殘啦。
    (利申 : 我只會夜晚先用)
    可以單買或者買一盒兩個同款的刷頭。(都係專門店買,我怕買到假野)

    (截自官網;跟機係敏感刷頭,用左三個月我買左細緻刷頭,呢款無咁吉面,舒服好多)
                                                                                                                                                          
  4. 講咁耐,如果部洗面機壞左又過左保養,你會唔會再買返Clarisonic呢 ?
    um... 講真,洗面機真係一件好EXTRA的野,如果個陣又有閒錢我先會買。
    同埋一年換三、四個刷,咁呢部野就變左長期消費,真係好come計。
    (事關我又見到新玩具,Foreo Luna!!! 都係千幾蚊,但唔使換刷!!! 如果Clarisonic壞左,我好想買呢部XDD)

    (圖片截自look fantastic;都係包兩年保養)
最後,始終呢部洗面機都好貴下,買完用半年係唔會變做劉心悠個樣。
如果呢千幾蚊買完唔會赤赤痛,又唔阻你開飯,又可以日日用,咁先好買。
                                                                                                                                                              

(聲明: 以上產品全為自購,所有評價純粹個人感受,只供參考。產品正確使用方法及價錢以官方網站為準)

沒有留言:

張貼留言