2015年2月17日 星期二

購物分享。Aveda Damage Remedy [更新]


前排用完Aveda Damage Remedy hair treatment,

因為當護髮素咁日日用, 買左差唔多兩個月唔夠就用完 (超級肉赤中)

咁當然,用一次就可以拯救左我把爛髮,呢D錢係好值得使!!!

再~當然,如果隔一兩日唔用,我d爛頭髮係真係會打回原狀;所以我先堅持日日用。

今次買左:
1. 右二:Aveda Damage Remedy intensive restructuring treatment 深層修護乳 (HKD 380/150ml)
     用完洗頭水後,用佢代替護髮素,同時焗佢五分鐘先洗返乾淨。
2. 左三:Aveda Damage Remedy hair repair 頭髮速效修復精華 (HKD 320/100ml)
     吹頭前或捲髮前搽少量係髮尾。
(不過呢個係第一次買,未用正式過;BA有幫我搽上頭髮試過,唔立唔油)

3. 剩底個d係sample: Smooth Infusion 系列洗頭水、護髮素及髮膜;另外有支Dry Remedy精華油.

本身諗住夾埋其他髮膜一併寫比較文,但忍唔住post左呢篇先!

因為其中三支Sample係登入Aveda網站下載張Coupon送!當然係先到先得啦。

http://www.aveda.com.hk/sites/default/files/file/aveda/hk/en/voucher_tc.pdf



趁新年執返個靚頭啦喂~!!!!!


2015.2.19更新:
十分多謝網友提點,一直去開look fantastic 買野, 見住所有AVEDA產品都會寫明:

We are sorry but Aveda can only be shipped within Europe.



所以我一直以為送唔到。
尋晚試下order, 點知真係訂到, 今日都收到成功發送的EMAIL!!!!!
超級開心!!!!!!!!!!

最開心當然係真心分享,同時又有好心既網友提醒!
多謝晒BE sis!!!!!
(稍後又可以出購物分享文)

聲明 : 以上產品全為自購,所有評價純粹個人感受,只供參考。產品正確成份及買賣地點以官方網站為準。


沒有留言:

張貼留言