2015年2月14日 星期六

分享。我的Jo Malone 香水系列

第一支自己俾錢買既香水品牌,就係Jo Malone;應該係三、四年前既事。

第一支買既Jo Malone香水,就係English Pear & Freesia Cologne

用左幾年,都係不斷買返呢隻味;雖然中途買過其他味。


由左邊開始數起,全部都係 30ml

1:White Jasmine & Mint Cologne
2:Blackberry & bay Cologne
3:English Pear & Freesia Cologne
4:Red Rose Cologne

賣點

Jo Malone 最吸引之處,係氣味清新,夠自然

因為平時係其他香水專櫃行過,甚至拎Sample上手聞,都覺得俗氣/ 太有人造氣味/ 太假。所以我一直都無買開香水。

最最最最最最最最最最大賣點,當然就係將不同香水混合一齊噴,自己創造獨有的香水
(同時係最燒錢的一項賣點。。。。。。)


持久度
因為實際上係古龍水,持久度比一般香水低

所以想香味留係身上耐d,職員會教你噴晒全身(真係係我面前由頭到腳係佢身上噴足N咁多下,我心諗:一蚊、兩蚊、三蚊。。。。。。。。)

慳家既我,當然就噴係衫上面啦。一下就夠!係每隻香水味一下。(笑)

咁當然,我每次都只係用兩種唔同既香水味。


我的最愛香水組合

(雖則我無用晒所有香味,但大大話話都用左五、六隻味,都有少少咁多資格分享下既。)

第一位:English Pear & Freesia X Nectarine Blossom & Honey
    English Pear & Freesia 係中度甜又少少清新的果香味,可以中和Nectarine Blossom & Honey超甜果香味。

第二位:Red Rose X Orange Blossom
    兩隻都係花香,但真係好夾!!!!
    因為淨用 Red Rose會太有女人味,但加少少清新的Orange Blossom又係中和返少少。

第三位:English Pear & Freesia X Blackberry & bay
    最近超級無敵最愛組合
    其實因為我太愛 English Pear & Freesia隻味!!!!!!
    Blackberry & bay係用開SAMPLE愛上左;呢隻味無想像中咁甜,同時有少少中性味道。




細細聲講。。。。

本身去開連卡佛買,但,你知連卡佛已經變左做內地人商場。
試過企左係度勁耐都未有Staff得閒睬你 / 遠望已經見到成堆人....

最後,轉場!!!金鐘專櫃!!!!

少人去之餘,Staff都係超級有耐性又nice!!最重要係送SAMPLE送得非常鬆!!!

呢次,我就收到。。。。。。Wood Sage & Salt Body Creme

繼續再細細聲講。。。。
 最記得有次係連卡佛買完香水,連細支SAMPLE仔都無........OK, 免費野唔應該貪。
    但,有時吸引我下次再去返買香水,都係因為用慣左支SAMPLE先入貨!!!
    買野送SAMPLE都係宣傳之一,好不好?


      


果然係貴價body cream!!!潤而不立,好快吸收晒之餘,仲有一陣香水味!!!!

不過,味道同本身支裝香水有少少分別。而且,香味係超級唔持久!

當然,如果我有多餘錢,都會考慮買既。。。。始終,Body Lotion係消耗品,無可能咁燒錢架?


聲明 : 以上產品全為自購,所有評價純粹個人感受,只供參考。產品正確成份及買賣地點以官方網站為準。


沒有留言:

張貼留言