2017年7月4日 星期二

學車經驗分享~學神報名。筆試。路試經驗分享

[[此文會持續更新。直至路試合格為止。]]

- - - - - - - - - - - -
文章持續更新
2017年7月4日 師傅篇及報名篇
2017年7月6日 筆試篇
- - - - - - - - - - - -

身為中女。我宣布要學~車~~啦~~~~~~

唔會遲,唔會早,中狀元救老母,時間啱啱好~~~
(要用朝偉走音唱腔方式,唔明罰你睇多次行運超人)
 
好啦。繼續分享我學車過程心得。
(你唔係想教點揸車呀嘛?)
好明顯唔係。

不過,又係時候分享下俾想學車的朋友。
因為我報名學車都係一路爬文,一路問朋友,一路睇運輸署網站。
(嘩,咁勤力?)
好明顯就係運輸署個網寫到好唔清楚。。。。。
所以我決定逐步分享。等大家走少幾條冤枉路!

— — — — — — — — — — — —
學車時間表
2017年1月27日交表格
2017年2月28日考筆試
2017年6月20日首次出車

(不斷更新。。。)

學車前準備

當大家準備學車時,最先要諗係揾駕駛學院定私人師傳好。
揾到新聞做左個學費比較,大家報名前考慮自己的經濟因素及實際需要
參考連結:https://topick.hket.com/article/1836478/?r=mcsdfb


師傅篇Q&A
Q1. 究竟揾駕駛學院好?定係出面揾師傅好?
A1. Well~呢個問題係學神第一條同埋最煩既問題。
   首先,分別係邊呢?
   駕駛學院:價錢較昂貴,但學院職員包辦所有報名手續。
        部份考場只有學院報名才提供。(例如鴨脷洲個間)
        成套package包晒。只要你俾錢,報名考試乜都幫你搞晒。
        套餐指定路試堂數。大概廿個鐘左右。唔夠鐘數自己另外俾錢加鐘。
        有朋友講,而家有包合格學車套餐。大概兩至三萬左右
        (騙徒手法果然層出不窮。。。。講笑咋~唔好嬲)
        
   揾師 :價錢較彈性,師傳質素靠口碑。自行搞晒所有報名手續。
        其實你出聲,師傅都會幫你報埋筆試/路試。
        但多數都係自己報晒筆試。合格左,排左路試期,你先可以約佢
        堂數不限。因為逐次逐堂收費(癈話。。。。。。。)
        根據本人經驗,係先俾十堂錢加租車費,但位位師傳唔同。
   (老細,你仲未講邊個好喎?!!)
   (朋友知我路痴又騰雞,直接叫我報駕駛學院,仲要鴨脷洲個間。因為合格率最高。)
   (路試條路無乜車,大直路,易行易考易合格)

Q2. 咁最後你報左邊款?
A2. 。。。。。我出左去揾師傅
   (你。。。。。。)
   因為駕駛學院師傅無得揀,random派俾你。好無安全感。
   同埋我好!肯!定!一個左右都分唔到既人,肯定會無限加鐘。
   
Q3. 咁你點揾個師傅?
A3. 朋友介紹。佢1 take pass,咁就有保證。
   (唔止佢。仲有朋友個朋友。同佢朋友個朋友)
 

報名篇Q&A
決定左揾師傅後,首先要去運輸署填表格申請報名。
如果你揀左駕駛學院,可以SKIP呢PART。

Q1.有邊幾份表格要填?
A1.有兩個表格要填寫:駕駛考試(筆試)及暫准駕駛執照新領(學牌)
  
  填妥TD555表格 - 學習駕駛執照申請表格﹝私家車、輕型貨車、電單車及機動三輪車﹞
  連結:http://www.td.gov.hk/tc/public_forms/td_forms/driving_licence/index.html
  
  填妥TD590表格 - 暫准駕駛執照新領 / 續領及加領申請表格
   連結:http://www.td.gov.hk/tc/public_forms/td_forms/driving_licence/index.html

  温馨提示:
  如本人親自提交,
  記住拎三個月內有效住址証明副本及身分證正本,同埋只限現金或EPS繳費。

注意:有人會建議臨真正揸車學車前,先準備申請暫准駕駛執照新領 / 續領及加領(學牌)
   因為一交晒兩份表格,係即時拎到筆試信同埋暫准駕駛執照(學牌)
   一個月後考完筆試,先會出封路試信,大概半年左右先到路試考試
   以上全部過程歷時八至九個月,但學牌只有一年期限
   為保障日後大吉利是路試肥佬,而又唔止肥一次。。。(嘩。好重詛咒)
   如果唔介意再去運輸署排多半次隊,咁臨出車前先申請學牌

Q2.有咩費用要俾?
A2. 除左揾師傅學車費用外,最主要有兩個費用:
  駕駛考試(筆試 -TD555):HKD 510
  學習駕駛執照(學牌)   :HKD 548

Q3.交表格時間?
A3.記住只有星期一至五朝九晚五先可以交表。LUNCH TIME就肯定排半個鐘
   想當年,阿姐我趁年三十晚早放,但政府又無得早放時,就衝上去交表!只需五分鐘!

Q4.棍波定自動波?
A4.其實現今世代大部份車都用緊自動波。
   但如果大家係想挑戰自我,又唔介意好易肥佬,又覺得錢絶對唔係問題,先揀棍波
  (阿姐我。。。揀左棍波之後已後悔到不得了。。。好地地揀自動波就唔使煩)


筆試篇Q&A
當大家交完表格後,會即刻出筆試信,日期多數係遞交表格的一個月後。

Q1.筆試?聽人講好易咋喎?
A1.如果本身好熟馬路知識就的確好易。但阿姐我係對路牌黃線完全一竅不通。
  不過,所謂筆試只有廿題選擇題。錯五題先唔合格。

Q2.咁要點温先?
A2.遞交表格後會一本小冊子,即係所謂的天書。
  網址版(方便扮工人士):
http://www.td.gov.hk/tc/road_safety/road_users_code/index/index.html
  我好乖咁真係睇晒成份小冊子,但最後以我經驗,只需要用APPS揾。怒温。
  APPS版:
https://itunes.apple.com/hk/app/%E5%AD%B8%E8%BB%8A%E7%8E%8B-driving-king-%E9%A6%99%E6%B8%AF/id1068819834?l=zh&mt=8
  呢個APPS最方便係因為可以收藏錯誤題。咁臨考前就再温多幾次錯題就無有怕。
  不停温。不停做。撘車做。得閒做。唔得閒都做。

Q3.考試要幾耐?
A3.其實有廿分鐘。但正常人大概五分鐘內完成。

Q4.考試日期有無得揀?
A4.絶對無。仲要係星期一至五,辦公時間內考試,長沙灣政府合署考。
  (當日我就係請半日假,考呢份五分鐘的試。。。。。。。。。。。。)

最後,如果有時間當然先睇一次小冊子,之後先做APPS。
無時間就狂操APPS,大概兩日就一定温得晒。

(未完,持續更新)





沒有留言:

張貼留言