2017年9月19日 星期二

好人好事(一)

剛剛做完瑜珈返屋企,遇上瘀事亦有好事發生,好想好想同大家分享

*************************

話說放工返屋企再出門做瑜珈撘地鐵之際,
我發覺我大脾好涼。的確,今晚轉涼左。(太天真太傻的想法。。。。。。)
再過一個站,發覺大脾好濕。濕到想拎紙巾抺腳之時,準備打開書包揾紙巾啦。
一拎起書包,E?個書包滴水既?
再打開個袋






!!

成個袋都係水!!!!!!!!!!!!!!!!
我個水樽未<拎>好,D水漏晒出黎。
正面D諗,仲有半樽水。陣間上堂仲有水飲~(迷之聲:ON9有個譜,OK?)
想拎包紙巾抺下啦,成包都浸濕晒。
除左前袋仲有兩張之前抺汗未掉又乾晒既紙巾。

我不停咁抺。但兩張乾紙巾吸水能力十分強,兩秒吸濕成功!
想拎開個袋放係櫈啦,嘩,D,成張櫈都係水,漏M咁。。。。
個一刻我真心呆左,掉左個袋又唔係,放係大脾就唔止大脾濕,成條褲都濕晒。
我變臉咁突然變左N個又呆又驚又嚇既表情,好浮誇個種。。。。。。

再望下身邊D人。 
嘩,好彩個個玩電話見我唔到,DUP低頭諗住捱多幾個站就算。

「你使唔使要包紙巾?」

抬頭望一望,如同見到六合彩中頭奬個張飛,仲要係金多寶個張!!!!!!

「唔該晒。。。。。」

佢走開左,又DUP低頭玩電話。
當然之後的事。。。。。嘿嘿








就絶對唔係拎電話傾計個D無謂情節啦
我抺好個袋之後,一直倒數緊幾時落車,落車之後仲要秒速走人。

*************************

後話

估唔到香港仲有人咁好心,你明啦。
地鐵呢D連位都未必肯讓既地方,話之你癩屎,都未必有人理你。
我只係倒瀉水,都有人肯拎包紙巾比你
老套講句,錦上添花的人很多,但也比不上一個雪中送炭
當然,大家又認為一包紙巾姐?唔使咁感嘆喎?

又其實,幾年前,一個好熱既中午我等緊巴士,成身都係汗,我一個女仔都用左兩張紙巾抺汗
隔離有個男人一直望住我?(包紙巾),流汗如同淋浴般誇張,
年少輕狂的我,只覺佢貪圖我美色;又其實我太怕羞,所以上到巴士,我都無比過一張紙巾佢。

事後,我一直耿耿耿於懷,覺得咁少事怕唔做,好失敗。好後悔。
自此,我一直希望能借出呢張紙巾比有緣人。


後話二

又其實呢,呢件事,我係IG只用一分鐘就打完,CAP圖加兩句HASTAG,
因乜野要打半個鐘呢篇文。。。。。。。。


後話三

有圖有計傾




沒有留言:

張貼留言